Módní kampaň je strategický marketingový nástroj, který se používá k propagaci módních značek, oblečení, doplňků nebo celých kolekcí. Značky se často spoléhají na profesionální modelky a luxusní prostředí k prezentaci svých produktů. Avšak v posledních letech dochází k posunu směrem k diverzitě a originalitě, což vede ke kreativnějším a neotřelým přístupům i ve fotografii. Jedním z příkladů této změny je spojení módní kampaně a motivu koně. Kůň je symbolem síly, svobody a elegance, a tak může dodat kampani zcela nový rozměr.
Hermès Fall/Winter 2014
Fotograf: Hans Silvester
Modelové: Othilia Simon, Fabian Nordstrom



Hermès Master Selles 2016
Fotograf: Thomas Lohr



Hermès Fall/Winter 2023
Fotograf: Nathaniel Goldberg
Modelka: Brazilská modelka Raquel Zimmermann byla časopisem Vogue Paris prohlášena „one of the top 30 models of the 2000s.“


Louis Vuitton Pre-Fall 2016 „Spirit Of Travel“
Fotograf: Patrick Demarchelier
Modelka: Francouzská herečka a modelka Léa Seydoux se v roce 2015 objevila ve filmu Spectre jako Bond girl Madeleine Swann.


Louis Vuitton Fall/Winter 2022
Fotograf: Ethan James Green
Modelka: Eve Jobs je modelka, úspěšná parkurová jezdkyně a dcera zesnulého bývalého generálního ředitele společnosti Apple Steva Jobse.



Versace Spring/Summer 2017
Fotograf: Bruce Weber
Modelky: Anna Ewers, Edie Campbell (modelka stojící na ryzákovi) je velmi zkušenou jezdkyní všestrannosti. Dvanáctý díl Modelky na útěku byl mimo jiné věnován i jí.


Módní kampaně mají za cíl oslovit cílovou skupinu a přilákat pozornost k novým produktům nebo stylům. Mohou být propagovány v různých médiích, včetně tištěných magazínů, televize, rádia, online reklamy či sociálních médií. Zvyšují povědomí o značce a jejích produktech, ale také mohou podpořit prodej. Tak proč si nevypomoct i „koňskou silou“? ●
Komentáře nejsou povoleny.