Vítejte v dalším dílu Jezdecké fashion abecedy! Tentokrát se podíváme na legendární značku Hugo Boss, která nově překvapuje i v jezdeckém odvětví. Historie této ikonické značky sahá až do roku 1924, kdy Hugo Ferdinand Boss začal vyrábět oděvy pro muže. S postupem času se Hugo Boss stal symbolem luxusu a kvality ve světě módy. Minulý rok vydala značka novou jezdeckou kolekci, spojující špičkový design s technickou kvalitou. Seznámíme se blíže s historií značky a s inovativní jezdeckou linii, která spojuje eleganci se sportovní funkčností.
HUGO BOSS je jednou z předních společností působících v prémiovém segmentu globálního trhu s oděvy. Se svými dvěma značkami BOSS a HUGO nabízí kolekce ve 132 zemích světa. BOSS a HUGO jsou dvě silné značky, které se jasně odlišují svým módním stylem, ale splňují stejně vysoké standardy kvality, inovace a udržitelnosti.
Nacistická minulost
HUGO BOSS je stejně tak kulturní ikonou jako oděvní společností. Pokud se však ponoříme pod povrch a prozkoumáme její historii, brzy zjistíme, že jde o značku s poněkud zavrženíhodnou minulostí. Hugo Boss založil svou firmu v roce 1924, uprostřed měnící se společenské a politické krajiny. Firma se sídlem v německém Metzingenu začínala velmi skromně a kvůli hospodářskému útlumu brzy čelila bankrotu. Boss proto přestavěl svou značku. Později, s pouhými šesti šicími stroji a kaucí od věřitelů, v roce 1931 vstoupil do nacistické strany.
Nové postavení člena nacistické strany mu dramaticky zvýšilo zisky a pozvedlo značku z finanční nejistoty. Sám Boss se stal cenným přispěvatelem do strany, přičemž měsíčně přispíval vojenskému křídlu nacistů. Právě toto zapojení do politiky firmu posílilo, aby se stala primárním výrobcem nacistických uniforem. Do druhé světové války se hlavním účelem společností stala výroba oděvů pro německé ozbrojené síly. Bossova spolupráce s nacistickou stranou pokračovala až do konce války, po níž byl obviněn z toho, že je jak aktivistou, tak stoupencem fašismu. V důsledku toho byl zbaven hlasovacích práv, možnosti podnikat a dostal pokutu ve výši dnešního 1 milionu amerických dolarů.
Boss zemřel v roce 1948, ale značka žila dál. Firmu převzal Bossův zeť Eugen Holy a rámec pro značku, kterou známe dnes, začal. V roce 1950 získala firma první objednávku na pánské obleky, a tak odkaz doslova vstal z popela.
HUGO BOSS Equestrian
HUGO BOSS rozšířila své portfolio o BOSS Equestrian, prémiovou jezdeckou řadu, která byla uvedena na trh na podzim 2023. Kolekci BOSS Equestrian navrhla, vyrobila a distribuovala společnost Bold Equestrian Ltd.
První kolekce nabízí mix lifestylové módy a jezdeckých oděvů pro muže i ženy se zaměřením na funkčnost a kvalitu. Kolekci doplňuje nabídka vybavení pro koně – podsedlové dečky, čabraky, deky. Kolekce je k dostání v typických BOSS-barvách černé, bílé a béžové. Kolekce jaro/léto 2024 pak prý rozšíří paletu o další barvy.
„S naším přístupem 24/7 dále rozšiřujeme nabídku značky a expandujeme do dalších oblastí životního stylu, které odpovídají našemu prémiovému polohování. Nová linie BOSS Equestrian posiluje nabídku sportovního oblečení a zároveň zvyšuje viditelnost značky a její relevanci pro zákazníky ze stran sportovních jezdců. V Bold Equestrian Ltd. jsme našli toho pravého partnera se zkušeným týmem, který vstoupil do jezdeckého byznysu a odemkl potenciál BOSS v tomto vzrušujícím segmentu,“ Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS.
Na „oslavu startu“ byl BOSS Equestrian podpořen marketingovou kampaní, v níž se objevili vybraní olympijští sportovci, jezdečtí influenceři a ambasadoři značky. Produkty z kolekce podzim/zima jsou k dostání na internetu a ve specializovaných prodejnách od 15. září 2023, kolekce jaro/léto 2024 bude k dispozici od března 2024. A už teď se nemůžu dočkat, jaké produkty přinese. ●
Zdroje textu a fotografií:
Komentáře nejsou povoleny.