V tomto článku se podíváme na svět koní, módy a stylu prostřednictvím objektivu Instagramu. Představím vám instagramové účty s koňskou tematikou, které mi stojí nejen za follow, ale i za pozornost.
Longchamp
@longchamp
Longchamp je francouzská módní značka, která se zabývá výrobou a prodejem luxusního zboží. Motiv koně je patrný jak na samotném logu značky, tak ve fotokampaních, či na vzoru oblečení. V roce 1993 byla uvedena na trh řada kabelek, cestovních tašek a doplňků Le Pliage. Dvě „pliážky“ vlastním i já, jednu kabelku do města a jednu cestovní tašku. Od doby nákupu je nosím všude, úplně. A proto netrpělivě sleduji, jaké kousky přinesou nové kolekce.
Caroline Victoria Roffman
@cvmeredith
Vždy, když mám největší problémy s těžištěm v sedle a připadám si totálně nemotorně, vzpomenu si na Caroline. Grand Prix drezurní jezdkyně potvrzuje, že i jezdec „samá ruka, samá noha“ může být nejen velmi elegantní, ale i efektivní a používat všechny pomůcky tak, aby jim kůň rozuměl.
Matt Harnacke
@matt_harnacke
Mattia alias Matt Harnacke se stal virálním zejména díky svému Youtube kanálu. Později jej proslavilo influencerství a online jezdecký televizní kanál HorseworldTV, jejíž sledování mohu mimochodem vřele doporučit! Matt, jakožto model a jezdec zároveň, se v minulosti stal tváří kampaně náramkových hodinek Longines. Byl také hostem mnoha Longines sponzorovaných závodů, aby je díky svému mediálnímu dosahu zviditelnil. Matt byl také modelem pro značku Tommy Hilfiger Equestrian, stejně jako já. Svět je tak malý!
Justina Reinhart
@justinareinhart
Čisté, jednoduché, elegantní a ve stylu Hermès, přesně takové fotografie vznikají objektivem Justiny Reinhart. Fotografka skvěle překlenuje propast mezi fotografií koní a produktovou fotografií vytvářením působivých vizuálů, které vypráví vlastní příběhy a rezonují se zamyšleným publikem.
Andrea Knowles
@equine_residences
Umělá inteligence se promítá i do možností architektonických projekcí. Všechny výhody AI se rozhodla využít i Andrea Knowles. Prostřednictvím svého profilu sdílí (nejen AI) vizualizace jezdeckých objektů. Equine Residences je totiž firma specializující se na realizaci projektů jezdeckých areálů. Klientům pomáhá najít perfektní nemovitost či pozemek a navrhuje celý areál od základů. A na Instagramu sdílí dechberoucí kontent!
Store GrandPrix
@storegrandprix
Popis profilu v azbuce je zavádějící, přiznávám. Na druhou stranu dodávám, že jsem doposud nenalezla lepší profil z pohledu přinášení těch nejvíc trendy inspirací a novinek na trhu s jezdeckým oblečením a vybavením pro koně. O nových Hermes třmenech nebo Hugo Boss jezdecké kolekci mě informovali dřív, než oficiální accounty značek. Na nichž se bohužel častokrát jezdecké produkty vůbec nepublikují. Díky GrandPrix, že mě držíš stále v obraze.
Dada Sport Paris
@dadasport
Už dlouho se odhodlávám k nákupu kšiltu Dada Aria. Příští sezónu musí být můj! Dada je totiž nejelegantnější značka jezdeckého oblečení vůbec (odpusť mi, Cavalleria Toscana, obsazuješ 2. místo). A má i trendy Ig účet, kam pravidelně zařazuje fotografie s ambasadory značky. Těmi jsou třeba Mathilde Pinault, Mégane Moissonnier, Janika Sprunger nebo Henrik von Eckermann.
Wellington International & WEF
@wellingtoninternational_wef
Pokud stejně jako já ujíždíte na vlně floridských stájí a jezdeckých parků, účet předního světového jezdeckého střediska Wellington International si zaslouží Vaši pozornost. Resort se nachází v srdci Wellingtonu na Floridě, je hrdým hostitelem Winter Equestrian Festival (WEF) a ESP Annual Series. Sportovní areál je více než jen místo konání jezdeckých závodů, je to komunita vytvářející vzpomínky a oslavující ducha jezdeckého sportu. ●
Komentáře nejsou povoleny.